Lapsille turvallinen yökyläkokemus ja vanhemmille hetken hengähdystauko

Hoijakassa vietettiin viikonloppuna Meidän yökyläleiri -tapahtumaa, jossa kuusi pyhäjärvistä lasta pääsivät yökyläilemään päiväkodille. Tapahtuma sai syntynsä varhaiskasvatuksen väen kahvipöytäkeskusteluista.

Haluaisitko lukea koko jutun?
Tämä juttu on vain tilaajille. Jatka lukemaan tilaamalla Pyhäjärven Sanomat.

Lue myös