Pidetään kaupunkilaivasta huolta

Ihan muutama kommentti, kun nettilehdestä luin tarkastuslautakunnan arviointikertomuksesta tehtyjä nostoja…

Haluaisitko lukea koko jutun?
Tämä juttu on vain tilaajille. Jatka lukemaan tilaamalla Pyhäjärven Sanomat.

Lue myös