Kuinka hallinto-oikeuden päätösten jälkeen edetään?

Hallinto-oikeus käsitteli 20. toukokuuta hyvinvointitalon kaavoitukseen ja rakentamiseen liittyvät valitukset. Rakentamisluvan oikaisuvaatimus palautettiin lupajaostolle ja etenee siitä uutena päätöksenä, johon on mahdollisuus hakea muutosta erikseen. (Juttua muokattu 26.5.)

Haluaisitko lukea koko jutun?
Tämä juttu on vain tilaajille. Jatka lukemaan tilaamalla Pyhäjärven Sanomat.

Lue myös