Onko osuuspankin konttorilla ollut ruuhkaa?

Pankkiasioiden hoitaminen on siirtynyt yhä enemmän verkkopankin tai -sovelluksen kautta hoidettaviksi, mutta osa asiakkaista haluaa edelleen maksaa laskujaan ja hoitaa pankkiasioitaan konttorissa…

Haluaisitko lukea koko jutun?
Tämä juttu on vain tilaajille. Jatka lukemaan tilaamalla Pyhäjärven Sanomat.
  • Matti Järvi

    Pankin toimitusjohtaja puhui samaa liirumlaarumia kuin muidenkin pankkien johtohenkilöt, kun heiltä kysytään pankin palveluista. Kaikki näyttää olevan erinomaisessa kunnossa pankin kannalta, mutta entä asiakkaiden kannalta ? Kaksi kysymystä jäi toimittajalta kuitenkin esittämättä. Miksi pankin kassapalvelut ovat käytettävissä vain kahtena päivänä viikossa ilman ajanvarausta, kun pankki on kuitenkin auki koko päivän ? Toisekseen pankin toimihenkilöiden mielipidettä ei kysytty. Eikö uskallettu kysyä vai pelättiinkö, että ko. henkilöt joutuvat vaikeuksiin mahdollisten eriävien mielipiteiden vuoksi ?

Kommentointi ei ole käytössä.