Pankkiasioiden hoitaminen on siirtynyt yhä enemmän verkkopankin tai -sovelluksen kautta hoidettaviksi, mutta osa asiakkaista haluaa edelleen maksaa laskujaan ja hoitaa pankkiasioitaan konttorissa…
Haluaisitko lukea koko jutun?
Tämä juttu on vain tilaajille. Jatka lukemaan tilaamalla Pyhäjärven Sanomat.
Tämä juttu on vain tilaajille. Jatka lukemaan tilaamalla Pyhäjärven Sanomat.
Pankin toimitusjohtaja puhui samaa liirumlaarumia kuin muidenkin pankkien johtohenkilöt, kun heiltä kysytään pankin palveluista. Kaikki näyttää olevan erinomaisessa kunnossa pankin kannalta, mutta entä asiakkaiden kannalta ? Kaksi kysymystä jäi toimittajalta kuitenkin esittämättä. Miksi pankin kassapalvelut ovat käytettävissä vain kahtena päivänä viikossa ilman ajanvarausta, kun pankki on kuitenkin auki koko päivän ? Toisekseen pankin toimihenkilöiden mielipidettä ei kysytty. Eikö uskallettu kysyä vai pelättiinkö, että ko. henkilöt joutuvat vaikeuksiin mahdollisten eriävien mielipiteiden vuoksi ?